menu

Klantenservice

Garantie & Service

Ik heb geen mail ter bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Als je de bestelling hebt geplaatst via een account
Controleer of er geen fout in je mailadres is opgetreden bij het inloggen op je account. Zo ja, dan verzoeken wij je deze te corrigeren. Controleer in je mailbox ook even of de mail ter bevestiging van je bestelling niet werd beschouwd als spam en in je 'ongewenste mails' werd geplaatst.

Was het mailadres dat je had ingevuld bij jouw bestelling onjuist? Dan kan je dat alleen wijzigen naar een mailadres waar nog geen account van bestaat in onze webshop. Is het mailadres al in gebruik bij een ander account dan dien je een ander geldig mailadres in te vullen.

Als je de bestelling hebt geplaatst als gast
Controleer in je mailbox of de mail ter bevestiging van je bestelling niet werd beschouwd als spam en in je 'ongewenste mails' werd geplaatst.

In geval van twijfel, of kom je er niet uit? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Bel ons even of stuur ons een mail. Wij kunnen dan even kijken wat er mis is gegaan. Wij mailen je eventueel een reset-link waarmee je een (nieuw) wachtwoord kan aanmaken om vervolgens in te loggen op jouw account in onze webshop.

Mijn bestelling is niet compleet, verkeerd of beschadigd. Wat kan ik doen?

Heb je een beschadigd artikel of een verkeerd artikel ontvangen? Ontbreekt er een artikel van jouw bestelling? Dat is vervelend en onze excuses hiervoor.

Als je een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen hebt, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice voordat je de artikelen terugstuurt. We zullen dan met je afstemmen wat de snelste en voor jou de meest prettige manier is om het op te lossen.

Verzendkosten worden door Biker Outfit altijd vergoed in geval van foutieve levering.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen of is niet vindbaar. Wat kan ik doen?

Wanneer een bestelling vanuit Biker Outfit onvindbaar of niet te traceren is, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen voor je uitzoeken waar jouw pakket zich momenteel bevindt en anders zoeken naar een oplossing.

Waarom kan ik niet achteraf betalen via Klarna - Achteraf betalen?

Bij de betaalmethode Klarna - Achteraf betalen is het van belang dat verzend- en factuuradres gelijk zijn. Dus niet mogelijk bij bestellingen met een afwijkend bezorgadres (waaronder PostNL PakjeGemak locaties).

Het kan daarnaast voorkomen dat jouw bestelling niet wordt geaccepteerd door Klarna. Wat hiervoor de reden is kunnen wij helaas niet aangeven. Daarvoor kun je het beste contact opnemen met Klarna.

 

CONTACT MET KLARNA

Mijn kortingscode werkt niet?

Als je kortingscode niet werkt, kan dit door verschillende redenen worden veroorzaakt:
- Je hebt je kortingscode reeds gebruikt;
- De geldigheidsduur van je kortingscode is verlopen;
- De artikelen in je winkelmandje komen niet in aanmerking voor het aanbod dat is gekoppeld aan de kortingscode;
- De door jou gebruikte kortingscode is niet geldig.

In geval van twijfel, of kom je er niet uit? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Bel ons even of stuur ons een mail.

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, kun je dit terugvinden op de officiële website van de producent. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet of door nalatigheid (bijvoorbeeld was-, val en/of stootschade)
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Kun je het niet terugvinden? Geen probleem, we helpen je graag. Je kunt het beste mailen naar [email protected] met jouw vraag.

Hoe zit het met garantie op REVIT samples?

Artikelen uit de REV’IT sample collectie zijn GEEN onderdeel van de reguliere REV’IT fabrieksgarantie.

Andere vragen over service en garantie?

Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg eventueel foto's bij die het probleem aan het product kunnen verduidelijken. Graag ontvangen we ook een kopie van je aankoopbon, indien de aanschaf van het product niet op naam in ons systeem is geadministreerd.

Om een garantie-aanvraag in behandeling te kunnen nemen hebben we onderstaande informatie van je nodig:
- Voornaam – achternaam
- Telefoonnummer / mobiel
- Mailadres
- Een omschrijving van het defect
- (Kopie van) de aankoopbon
- Indien mogelijk, een duidelijke foto van het defect

Je kunt dit sturen naar [email protected]

Vervolgens gaan wij in overleg met de producent en onderzoeken we of jouw aanvraag voor garantie goedgekeurd wordt. Zodra wij terugkoppeling hebben van de producent zullen we contact met je opnemen en je informeren over de eventuele vervolgstappen.

Kan ik mijn garantieaanvraag per post opsturen?

Wil je een artikel voor garantie-onderzoek aan ons toesturen, neem dan vooraf even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen aangeven of jouw defecte artikel in aanmerking komt voor een garantie-onderzoek en door ons in behandeling kan worden genomen.

Indien jouw artikel in aanmerking komt voor een garantie-onderzoek en je wilt deze per post aan ons toesturen, dan is dat geen probleem. We verzoeken je dit retourformulier bij te sluiten bij jouw zending. Zo weten wij bij binnenkomst van wie de zending afkomstig is en dat dit een garantie-aanvraag betreft.